This is my first time writing for my blog since 2014. I had neither touch nor open my blog in 2015. Now, I'm going to express my feelings through this.
It has been two days I'm being such a rebellion(dont bother the spelling) in my own house. I dont even know why. Two nights ive been sleeping w tears. Not eating even one piece of rice. Well, i only ate biscuits w coffee. I dont feel hungry, but i feel angry.
Aku ni dah lah jenis kalau marah aku tak lepas, nanti aku burst. So, aku tahan and then air mata pon keluar sebab SAKIT SANGAT! Aku nangis bukan sebab sedih or cengeng, tapi sebab aku GERAM SANGAT. ARGHHHHHH
Aku rasa life kat school lagi best dari kat rumah. At least kau tak kena direct perli 'gemok', 'banyak makan'. Kat skolah takde sape pernah kesah pasal kau. Member semua appreciate ape yg ko pernah buat kat diorang. Takdenye nak anggap aku cam HAMBA ABDI. Sebab tu aku tak pernah suka jadi anak last. Orang pikir anak last disayangi, asal mintak je dapat. Kepala hotak! Aku kena maki lagi ada lah.
I wish i could turn back time. This life is SUCK! I wish i could live my own life alone.
Oh Allah, please guide me for the best and protect me from the harm. Aamiin.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan